۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

طرفدار زحمتکشان یا خامنه ایی ؟

۲۰ سال پیش ویدیو مصاحبه ایی را از علی کشتگر با مجری بی بی سی دیدم که در ان فرد نامبرده از دادگاه انقلاب ناراضی بود . مجری به این شخص روزنامه کار ( نشریه سازمان چریکهای فدایی ) را نشان میدهد که اعدام انقلابی هویدا را تبریک گفته بودند . علی کشتگر(چریکهای فدائی اکثریت )هیچ جوابی نداشت همانطور که از فردای بعد از انقلاب تا کنون در مراحل مختلف چیزی بجزخیانت به خلق و همراهی با دیکتاتوری مذهبی و.... در پرونده وی پیدا نمیشود . یکی دو سال بعد از انقلاب در خانه مادر" شهید تره گل " با حماد شیبانی که فراری بود ملاقات کردم ،و بعد از آن با مادر شهید به بهشت زهرا رفتیم جایی که تمام سنگ قبرها را شکسته بودند و حتی ایستادن یک مادر داغدار در کنار قطعه جرم محسوب می شد، رژیم خمینی می شکست و می کشت و تاراج می کرد ، بعد از آن به سه راه جمهوری آمدم جایی که ،عوامل حزب توده و" اکثریت" چریکهای فدایی در ماشین کمیته و سپاه مشغول لو دادن اعضا و هواداران سازمانهای انقلابی بودند. .بعضی از دوستان فدایی من چون به وسیله امثال علی کشتگر شناخته شده بودند برای حفظ جان خود با شرمساری زیاد خود را اکثریت چریکهای فدایی معرفی می کردند . کشتگرها و فرخ نگهدارها که خودشان را به حزب توده خائن وکشور را به شوروی فروخته بودند به سواحل امن اروپا و آمریکای سرمایه داری می آیند تا لقمه نانی هم اینور آب گیرشان بیاید . بعد از دور شدن خیانتکاران از ایران دوستان خوب فدائی من در تشکیلات کوچک به مبارزه خود با فاشیسم خمینی ادامه داده اند . قصه بعد از فروپاشی شوروی برای علی کشتگر ادامه دادن عنادش با خلق ایران است و در همراهی با فاشیسم مذهبی از شکنجه گران اوین هم پیشی میگیرد ،این جریان ، همانطور که اول انقلاب قتل جنایتکارانه هویدا را به خمینی تبریک گفتند .بعد از ان هم در لو دادن خانه های تیمی به پاسداران رژیم کمک کردند ،در عناد با سازمانهای انقلابی و دروغ و دریدگی از احمدینژاد جلو زدند و برای خوش رقصی و مشروعیت دادن به رژیم، تمامی موسوم به انتخابات ملاها را یا تایید کردند و یا در ان شرکت کردند .در انتخابات پیش روی رژیم هم بعضی از عوامل خود را نا محسوس کاندید کرده اند و این در حالی است که رژیم حتی منتقدان اصولگرای خودش را هم حذف کرده است و حتی موسوم به اصلاح طلبان هم این انتصابات را تحریم کرده اند .علی کشتگر و همپالکی هایش هما نانی بودند که از خمینی تقاضا میکردند که سپاه پاسداران را به سلاح سنگین مجهز کند تا تروریسم رژیم در سراسر دنیا گسترده شود , علی کشتگر که همپالکی هایش به بهای دست بوسی خمینی و شراکت در ابقای دیکتاتوری مذهبی اکنون صاحبان پروژه های بزرگ ساختمان سازی رژیم شده اند وبه اندازه سایز کوچکشان از خودیهای رژیم هم خودی تر شده اند تا رژیم لقمه نانی از سفره خالی زحمتکشان و کارگران را برداشته و به سمت آنها پرتاب کند تا سگ حلقه به گوش خامنه ایی باشند

                                                                            
                              
فرهاد علیپور
                                                                                                     

۱۰ نظر:

  1. نشریه کار شماره ۱۱۵ ، سه تیرماه ۱۳۶۰
    اطلاعیه کمیته مرکزی سازمان فداییان خلق ایران اکثریت پس از هفتم تیرماه ۶۰ که از هواداران خود می‌خواهد تحرکات را به سپاه پاسداران اطلاع دهند:
    «هواداران سازمان همدوش و همراه با دیگر نیروهای مدافع انقلاب و مدافع جمهوری اسلامی ایران باید تمام هشیاری خود را به کار گیرند، حرکات شبکه مزدوران امپریالیسم آمریکا را دقیقا زیر نظر بگیرند و هر اطلاعی از طرح‌ها و نقشه‌های جنایتکارانه آنان به دست آوردند ، فوراً سپاه پاسداران و سازمان را مطلع سازند.»

    پاسخحذف
  2. اطلاعیه مشترک حزب توده و اکثریت
    «خلق حق دارد و باید این دشمنان سوگند خورده‌ی انقلاب را بدون کوچک‌ترین مماشات سرکوب کند.»
    نشریه کار شماره‌ ۱۳۴ به تاریخ ۱۳ آبان ۶۰
    این موضع گیری سازمان اکثریت پس از کشته شدن موسی خیابانی، اشرف ربیعی و ... است:
    «سرکوب قاطع تروریست‌هایی که با اعمال جنایت‌کارانه‌ی خود نابودی انقلاب را طلب می‌کردند یک ضرورت مبرم بود. هر نوع تردید در این زمینه مسلماً به سود ضدانقلاب تمام می‌شد. نیروهای انقلابی می‌بایستی ضمن خویشتن داری و پرهیز از سراسیمگی و شتاب‌زدگی شرکت کنندگان مستقیم در عملیات تخریب و ترور را با قاطعیت تمام سرکوب نمایند. آری این انقلاب است که در جریان بالندگی ناخالصی‌ها را به دور می‌ریزد و خائنین را در زیر گام‌های سنگین و استوار خود له می‌کند.»

    پاسخحذف
  3. نشریه‌ی کار، ارگان رسمی سازمان اکثریت، شماره‌ی ۱۲۰، هفت مرداد ۱۳۶۰.
    موضعگیری در حمایت از دستگیری رهبران پیکار
    «در نتیجه‌ی پیگیری نیروهای سپاه پاسداران و کمیته تعداد زیادی از کادر مرکزی و مسئولین گروهک آمریکایی پیکار از جمله علیرضا سپاسی ‌آشتیانی و حسین احمدی روحانی و عده‌ای دیگر از جمله فریدون اعظمی دستگیر شده‌اند.»

    پاسخحذف
  4. نشریه‌ی کار ارگان رسمی سازمان اکثریت، شماره ۱۴۹، ۲۸ بهمن ۶۰.
    موضعگیری مهدی فتاپور و رقیه دانشگری کاندیدای سازمان فداییان خلق ایران اکثریت برای انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی
    «قبل از این که به مسئله‌ی اعدام تعدادی از دختران و پسران جوان توسط دادگاه انقلاب بپردازیم لازم است اول به عوامل و شرایط به وجود آورنده این قبیل خشونت‌ها توجه کنیم و مسئله را نه صرفاً از جنبه عاطفی و اخلاقی- که به نوبه خود حائز اهمیت است- آن‌چنان که ضد انقلاب سعی در عمده کردن آن دارد، بلکه از زاویه‌ی مصالح و منافع انقلاب بررسی کنیم. هواداران سازمان در موقعیت خطیر کنونی باید وظایف خود را هوشیارانه‌تر و قاطعانه‌تر از پیش انجام دهند. افشای دسیسه‌های ضد انقلاب و شناساندن سیاست‌های ضد انقلابی گروهک‌ها در محیط کار و در میان خانواده‌ها و در هر کجا که توده حضور دارند جزو وظایف مبرم هواداران مبارزه است»

    پاسخحذف
  5. کار اکثریت شماره‌ی ۱۴۹، بیست و هشتم بهمن ۶۰
    «این سرنوشت دردناک تمام کسانی است که آگاهانه یا ناآگاهانه بنام مردم توطئه می‌کنند. در عین حال ممکن است که برخی از عناصر این گروه‌هک ها بتوانند همچنان به موجودیت فلاکتبار خود ادامه دهند. ولی چنین کسانی با مرگ فاصله چندانی ندارند. .....
    این سرنوشت تلخ و محتوم همه کسانی است که نه راه دریا که راه مرداب را در پیش دارند. »

    پاسخحذف
  6. کار اکثریت شماره‌ی ۱۴۹، بیست و هشتم بهمن ۶۰
    «ما هم صدا با اکثریت مردم ایران خواهان آن هستیم که دادگاه‌های انقلاب نسبت به هواداران گول خورده سازمان‌های چپ‌رو و آنارشیست سیاست ارشاد در پیش گیرند و حساب انبوه هواداران فریب خورده این گروه‌ها را از حساب رهبران خائن‌شان که آشکارا به انقلاب و مردم پشت کرده‌اند جدا کنند.دادگاه‌های انقلاب به همان نسبتی که شایسته است نسبت به رهبران این گروه ها برخورد جدی داشته باشند به سود انقلاب و مردم است که کاری نکنند که این ها (هواداران گول خورده) روی لجاجت و تعصب بیفتند.»

    پاسخحذف
  7. کار شماره ۱۲۲ بیست و یک مرداد ۱۳۶۰
    شرکت در کشتار اعضا و کادرهای اتحادیه کمونیست‌ها
    «فدائیان خلق ایران(اکثریت) و نیروهای حزب توده ایران از همان نخستین لحظات یورش مهاجمان ضد انقلابی دوش به دوش مردم و نیروهای بسیج سپاه و دیگر نیروهای انتظامی شهر با فداکاری در سرکوب و دفع مهاجمان فعالانه شرکت داشتند. دو تن از رفقای ما و حزب در حوادث آمل توسط مهاجمان ضد انقلابی از ناحیه شکم و سر مجروح شدند که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند...»

    پاسخحذف
  8. نشریه‌ی کار، سازمان فدائیان خلق ایران(اکثریت)، شماره‌ی ۱۴۷، ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۶۰.
    به دنبال شکست مفتضحانه‌ سیاست خائنانه‌ی باند رجوی برای گسترش درگیری‌های مسلحانه خیابانی، جبهه‌ی متحد ضدانقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار تلاش‌های مذبوحانه تازه‌ای در جنگل‌‌های شمال کشور تدارک می‌بیند. شواهد و قرائن موجود حاکی از آن است که تلاش‌های مذبوحانه‌ در جهت اجرای سیاست‌های براندازی شورای به اصطلاح مقاومت ملی از همکاری و همدستی فعال همه نیروهای ضدانقلابی از سلطنت‌طلبان تا باند خیانتکار رجوی- خیابانی برخوردار است. گویا اجرای نقشه‌ی تازه‌ای که شکست مفتضحانه آن هم اکنون آشکار است به عهده‌ی جاسوسان سه جهانی و سایر مائوئیست‌های همدست آمریکا نهاده شده است.

    پاسخحذف
  9. نشریه کار، شماره‌ی ۱۲۷، چهارم آذرماه ۱۳۶۰.
    باندهای مسلح ضدانقلابی در مازندران تا کنون چند بار از جمله در ۲۴ آبان‌ماه راهزنانه مبادرت به بستن جاده آمل- تهران کرده‌اند و تا کنون تعدادی از مردم را به گروگان گرفته و چند نفر از پاسداران را به شهادت رسانده‌اند در این درگیری‌ها مردم با آتش زدن اعلامیه‌های ضدانقلابیون خشم و نفرت خود را از این دستجات ضدانقلابی اظهار می‌داشتند.

    پاسخحذف
  10. اينها نمونه هايي از همكاري اعلام شده سازمان اكثريت با جمهوري اسلامي در سركوب نيروهاي انقلابي است كه كشتگر و فرخ نگهدار از سردمداران آن بودند

    پاسخحذف