۱۳۹۰ تیر ۱۴, سه‌شنبه

مشایی هم چون احمدی نژاد تیرخلاص زن بوده است

جدال باندهای حکومتی  با وارد شدن در فازهای جدید، چنان شدت یافته است که ولی فقیه هم به عدم توانایی خود در به دست گرفتن ریسمان بریده کشتی حکومت اعتراف می کند. این امر را می توان در واکنشهایش ناهماهنگ وی دید. خامنه ای روز دوشنبه بر وجود اختلافات حکومتی به عنوان نقطه ضعف تاکید گذاشت و خواستار آن شد که همه چون «صف واحد و دیواری نفوذناپذیر در مقابل دشمن بایستند.»

همه حرفهای روز دوشنبه خامنه ای تاکید بر ریزش دیوارهای پوسیده و لرزان معبد ویرانه حکومت ولایی می کند. ویرانه ای که با دستیابی سپاه پاسداران بر شریانهای اقتصادی، چپاول و دزدی و نیز در پی ان دسترسی به قدرت سیاسی زیر چتر حمایتی ولی فقیه و دستگاه سرکوب سر پا نگاه داشته  شده است.

در دعوای باند احمدی نژاد و ولی فقیه، بعد از کشاکش بر حق دستیابی به  رمالها و جن گیران، اختلافهای جدی پشت صحنه به میدان ریخته شده و هر دو طرف حربه های یکسان را در مورد هم به کار می برند. در این میان افشاگریهای که دو طرف از فساد مالی، اخلاقی و دزدیهای همدیگر انجام می دهند قابل توجه است. 

سایت سحام نیوز روز 11 تیر قسمتهایی از نامه رضا گلپور از طرفداران باند ولی فقیه یا اصولگرایان را به احمدی نژاد  منعکس کرده است. وی در این نامه مشایی را از بانیان انجمن حجتیه در استان مازندران دانسته که بعدا به سپاه پیوسته است.  رضا گلپور در این نامه به سوابق مشایی در کشتار «مخالفان نظام» اشاره می کند. وی می نویسد مشایی «از عاملان اعدام بسیاری از مخالفان نظام در رامسر» بود. او ادامه می دهد: «این که عده یی که دستگیر شدند و در زندان منتظر محاکمه بودند توسط نیروهای تحت مسئولیت آقای مشایی، بدون حکم دادستانی به جنگلهای منطقه رامسر برده می شوند و به آنها تیر خلاص زده می شود با کدام منطق شرعی و قانونی توجیه است؟» وی پاسخ مشایی را نسبت به این موضوع منعکس کرده است. مشایی در پاسخ گفته است «حالا چهار تا سگ محارب هم کشته شدند مگر چه اتفاقی افتاده است.؟» وی می گوید «من در پژوهشها سندهایی دیده ام که انسان وحشت می کند.»
این که فرمانده اصلی کشتار مخالفان حکومت، خود خمینی بود و نیز همه کارگزاران حکومت بر آن آگاه بوده اند، این که عده ای از حکومتیان مجریان فعال بوده اند و باقی مانده ها از تماشاگران و یا تشویق کنندگان این جنایتها بوده اند، بر کسی پوشیده نیست. برخی از این استاد تا کنون منتشر شده است. اما رو کردن دست همدیگر تا حد نقش تیر خلاص زن، نشان از ریزش همان دیواری دارد که خامنه ای روز دوشنه برای حفظ آن سخن پراکنی کرد. یدون شک این دیوار در زلزله جنبش مردمی چنان سوراخ شده است که سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و  جز فروپاشی  در چشم انداز نزدیک نشان نمی دهد.


زینت میر هاشمی  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر